Közös transzferár nyilvántartás készítése

Szerző: okt 29, 2014Transzferárazás alapjai

A mindennapi munkánk során gyakran találkozunk a transzferár dokumentációk készítése során, hogy a társaságok a dokumentáció készítésének „költség” szempontjait nem gondolják át alaposan, ezért szeretnénk a közös transzferár nyilvántartás lehetőségeire felhívni a figyelmüket.

A Közös nyilvántartás két részből áll:

1. fődokumentum: a vállalatcsoport összes az Európai Unió valamely tagállamában illetőséggel rendelkező tagjára vonatkozó közös információkat tartalmazza. A harmadik országban illetőséggel rendelkező vállalkozások és az EU-n belüli csoporttagok közötti ellenőrzött ügyleteket is a fődokumentumba be kell mutatni.

2. specifikus nyilvántartás: az adózó és kapcsolt vállalkozása(i) szerződésé(ei)t mutatja be.

Azaz cégcsoportra vonatkozóan, ha az adózó a társasági adóbevallásában ezt jelölte, egy olyan dokumentáció készíthető, melyben minden csoporttagra vonatkozóan megtalálhatóak a transzferárazásra vonatkozó információk, azaz megspórolható a csoporttagokra külön-külön készített dokumentációk készítésének, egyeztetésének költségei, illetve a többszörös adatbázis használat költségei is.

Kérdése van a transzferárazással kapcsolatban? Lépjen velünk kapcsolatba!

Szakértőink készséggel segítenek eligazodni a legújabb szabályozások, dokumentációs követelmények és piaci trendek között.

Telefonos elérhetőségeink

További információért kérem hívja a következő telefonszámokat:

+36 30 635 5022

+36 70 371 6907

+36 24 788 851

E-mail-es elérhetőségeink

További információért kérem küldjön e-mail-t a következő e-mail címekre:

info@tilea.hu

info@tileagroup.com

További elérhetőségeink

 

Írjon nekünk!

3 + 6 =